تعمیر کولر گازی ای اس ار در اصفهان

تعمیر کولر گازی ای اس ار در اصفهان

تعمیر کولر گازی ای اس ار در اصفهان در مرکز بهین سرویس با به کارگیری بهترین تعمیرکار کولر گازی در اصفهان انجام می گردد. تعمیرات تخصصی کولر گازی ای اس آر ( ASR ) بیش از ۱۰ سال است که در مرکز ما انجام می گیرد. از آنجایی که قیمت های مرکز ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است، بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است، با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ما هستند.برای ارتباط مستقیم جهت تعمیر کولر گازی در اصفهان با شماره  09130332578 تماس بگیرید.

بیشترین مشکلات تعمیراتی که مشتریان برای رفع آن با  بهین سرویس مرکز تعمیر کولر گازی ای اس ار در اصفهان برقرار کرده اند موارد زیر می باشد:

کولر گازی باد خنک تولید نمیکند

سرمای کولر گازی کم شده است

ریموت کنترل کار نمی کند.

کولر گازی گرمایش ندارد.

تولید صدای ناهنجار هنگام کار از پنل داخلی (اواپراتور)

کم شدن پرتاب باد کولر ای اس ار

آبریزش هنگام کارکرد کولرگازی

پرتاب آب در هنگام کاردکرد

روشن نشدن کولر گازی

نشان دادن پیغام خطا یا کد ارور کولر ای اس ار به محض روشن شدن

روشن نشدن کولر گاز و فرمان نگرفتن از ریموت کنترل کولر گازی

یخ زدن پنل داخلی یا اواپراتور کولر گازی

و …

 در چه مواقعی کولر گازی ای اس آر نیاز به شارژ گاز دارد:

به طور کلی کولر گازی شما در ۳ حالت نیازی به شارژ گاز دارد:

  1. کولر تازه نصب‌شده و نو است.
  2. سیستم کاملاً فاقد گاز می‌باشد. (شارژ گاز کامل)
  3. سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد (شارژ گاز تکمیلی)

اگر به طور کامل منبع کولر گازی شما خالی از هر گونه گاز باشد نیاز به شارژ گاز کامل دارید یعنی به یک کپسول کامل شارژ گاز نیاز دارید اما اگر مقداری از قبل در درون مخزن گاز موجود باشد شما برحسب مقدار گاز خالی شده نیاز به شارژ گاز دارید که شارژ گاز تکمیلی گویند  در این حالت تعمیرکاران کولر گازی با دستگاه گیج مقدار گاز باقی مانده را اندازه گیری می کنند و برای مابقی تخلیه شده شارژ گاز انجام می شود

گاهی وجود نشتی های بسیار کم به مرور زمان منجر به کم شدن میزان گاز می شود. وقتی چنین اتفاقی می افتد بهتر است ابتدا بررسی کنید که چرا کمبود گاز در کولر گازی اتفاق افتاده است (بر اثر وجود نشت ییا دلایل دیگر) و ابتدا این مشکل را برطرف کنید و بعد اقدام به شارژ گاز کولر گازی ای اس آر  و تعمیر کولر گازی ای اس آر کنید. شارژ گاز کولر گازی  می تواند فقط در مواقع مورد نیاز و زمانی که لزومش هست انجام شود اما خیلی وقتها در هر بار سرویس سالیانه این شارژ انجام می شود. شما می توانید جهت شارژ گاز کولر گازی در اصفهان با شماره  09130332578 تماس بگیرید.

علائم کمبود شارژ گاز کولر گازی ای اس آر:

کم شدن مقدار گاز کولر گازی خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از:

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور پیوسته و مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور کولرگازی شما شنیده شود.

هزینه تعمیر کولر گازی ای اس ار چقدر است:

هزینه تعمیر کولر گازی ای اس ار به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و... بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت مجموعه بهین سرویس می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

انواع خدمات و برند هایی که مشاورین تعمیر کولر گازی در اصفهان در مرکز بهین سرویس با عیب یابی کولر گازی شما را تعمیر میکنند:

تعمیرات کولر گازی در اصفهان ، تعمیر کولر گازی جنرال در اصفهان ، تعمیر برد کولر گازی در اصفهان ، تعمیر کولر گازی اجنرال اصفهان ، تعمیرات کولر گازی پنجره ای در اصفهان ، تعمیر کولر گازی ال جی اصفهان ، تعمیر کولر گازی هایسنس در اصفهان ، تعمیر کولرگازی کریر در اصفهان ، تعمیر کولر گازی تی سی ال در اصفهان ، تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در اصفهان  ، تعمیر کولر گازی بوش در اصفهان ، تعمیر کولرگازی تراست در اصفهان  ، تعمیر کولرگازی توشیبا در اصفهان  ، تعمیر کولرگازی پاناسونیک در اصفهان  ، تعمیر کولر گازی زیمنس در اصفهان ، تعمیر کولر گازی ای اس ار در اصفهان  ، تعمیر کولر گازی کنوود در اصفهان ، تعمیر کولر گازی گری در اصفهان.

نظرات کاربران