تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان

تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان

تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان در منزل توسط بهترین تعمیرگاه یخچال ویرپول در اصفهان یکی از خدماتی است؛ که به آسانی و با یک تماس ساده قابل انجام است. عیب یابی و تعمیر یخچال ویرپول تخصص مجموعه ماست، در این صورت نیاز به تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان باید با مرکز تعمیرات یخچال پروفایل در اصفهان با شماره 09130332578 تماس بگیرید.

تاریخپه شرکت ویرپول :

ویرپول یکی از قدیمی‌ترین فعالان صنعت خانگی بشمار می‌رود که با بیش از یک قرن سابقه فعالیت هنوز جزو برترین شرکت‌های دنیا قرار دارد. این شرکت فعالیت خود را از سال‌های ابتدایی قرن بیستم آغاز کرد. دفتر مرکزی ویرپول در "بنتون هاربر" میشیگان در آمریکا قرار دارد. این شرکت در بیش از ۷۰ مرکز تولیدی در سراسر جهان فعالیت دارد.شرکت ویرپوا در سال ۱۹۷۷ نسل جدیدی از ماشین‌های لباسشویی خودکار را به همراه اجاق‌های مایکروویو به بازار عرضه کرد. یکی از برنامه‌های مهم شرکت ویرپول در دهه ۱۹۸۰ خرید زیرمجموعه KitchenAid از شرکت Hobart بود، این اقدام باعث شد شرکت ویرپول محصولات حرفه‌ای‌تر و گران قیمت‌تر مانند ماشین‌های ظرفشویی، اجاق گاز و تعدادی محصول دیگر را تولید کند. این شرکت در سال ۱۹۸۶ با شرکت هندی فیلیپس قرارداد امضا کرد تا فعالیت‌های بازاریابی و فروش بین‌المللی را با همکاری آن‌ها انجام دهد؛ البته این شرکت‌ها یک سال بعد به دلیل ناپایداری قیمت ارز و مشکلات مالی دیگر همکاری خود را قطع کردند.

بیشتر بخوانید : تعمیر یخچال در اصفهان  

متخصصین بهین سرویس کدام مشکلات یخچال ویرپول را تعمیر می کنند؟

بیشترین مشکل متداولی که مشتریان مجموعه بهین سرویس در ارتباط با تعمیرات یخچال فریزر ویرپول با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در این محصول میباشد ، همچنین عوامل دیگر همچون :

  • سر و صدای بلند کمپرسور یخچال به هنگام کار
  •  اتومات نکردن یخچال و یکسره کار کردن آن
  •  کار نکردن یخساز یخچال
  •  کار نکردن آبسردکن یخچال
  • موتور یخچال فریزر ویرپول داغ کرده است .
  • یخچال فریزر ویرپول برفک میزند ( دیفراست نمیکند ) .
  • صفحه دیجیتالی یخچال فریزر ویرپول خراب شده است .
  • برد الکترونیکی یخچال فریزر ویرپول خراب شده است .
  • گرم بودن بخش یخچال در حالیکه بخش فریزر درست کار می کند
  •  پاره شدن یا کنده شدن لاستیک درب یخچال
  •  خرابی قفل درب و بسته نشدن آن :تعمیر درب یخچال در اصفهان در مرکز بهین سرویس تماس با شماره 09130332578 .
  •  و غیره

بیشتر بخوانید : تعمیر یخچال در اصفهان  


همچنین لازم به ذکر است که قطعات مختلفی از یخچال ویرپول نیز امکان خراب شدن و از کار افتادن دارند که متخصصین ما در اولویت اول با تعمیر آنان به فکر کاهش هزینه های شما نیز بوده و در مرحله بعد، در صورت عدم امکان تعمیر با قطعات ارجینال مشابه تعویض می گردند. به طور مثال:

  • تعویض یا تعمیر برد یخچال ویرپول در محل

    • تعویض یا تعمیر فن یخچال ویرپول در محل

    • تعویض یا تعمیر یخساز ویرپول در محل

    • عیب یابی و حل بوی نامطبوع در یخچال ویرپول در محل

    • بررسی گاز یخچال ویرپول در محل

    • تعویض لاستیک دور یخچال در محل

انواع ارورهای یخچال ویرپول و روش های رفع آن :

در این بخش کدهای خطای یخچال ویرپول، دلایل نمایش آن ها، روش های عیب یابی و رفع آن ها به طور کامل شرح داده می شود اگر به هریک از ارورهای زیر یرخوردید با مرکزتعمیر یخچال در اصفهان به شماره 09130332578 تماس بگیرید.

ارور d یخچال ویرپول :

ارور d یخچال ویرپول بیانگر وجود نقصی در دمپر هوا و یا همان عایق هوا می باشد. دمپر هوا در پشت یخساز قرار دارد و وظیف آن کنترل جریان سرما از فریزر به یخچال است. برای حل این ارور در ابتدا یخچال را از برق بیرون آورده و سپس دمپر هوا را چک کنید. اگر شکسته باشد باید آن را تعویض کنید.

ارور C یخچال ویرپول : 

زمانی که ارور C نمایش داده می شود مشکل یا از سنسور یخچال یا از سنسور فریزر است. در صورتی که این ارور در بخش پنل یخچال نمایش داده شود مشکل از سنسور یخچال می باشد ولی اگر در بخش پنل فریزر نمایش داده شود مشکل از سنسور فریزر است. برای حل این مشکل یخچال را از برق بیرون بکشید، سپس سیم های مربوط به سنسور یخچال یا فریزر را چک کنید. در صورتی که مشکل از سیم ها نبود باید سنسور مربوطه را تعویض کنید.

ارور CF یخچال ویرپول :

ارور CF یخچال ویرپول بیانگر وجود نقصی بین برد الکترونیکی اصلی و برد الکترونیکی صفحه نمایشگر یخچال می باشد. برای حل این مشکل ابتدا یخچال را از برق بیرون بکشید، سپس سیم های متصل به برد الکترونیکی اصلی و همینطور برد صفحه نمایشگر یخچال را چک کنید. اگر مشکل از سیم کشی ها بود آن ها را محکم کنید، در غیر این صورت با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید تا برای تعویض برد اقدام کند.

ارور 18 یا -8 یخچال ویرپول :

زمانی که ارور 18 F (هجده درجه فارنهایت) یا -8 C (منفی هشت درجه سانتی گراد) بر روی نمایشگر فریزر ویرپول نمایش داده می شود، بیانگر این است که دمای فریزر به شدت پایین آمده و نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد. برای حل این مشکل باید کلید فریزر را به مدت 4 ثانیه فشار دهید تا یکبار ریست شود و مجددا تنظیم شود.

ارور E0 یخچال ویرپول :

کد خطای E0 یخچال ویرپول نشان دهنده این است که یکی از اجزای یخساز یخچال معیوب شده است. برای رفع این کد خطا باید ابتدا یخساز را باز کنید و سپس با دقت بررسی کنید که کدام یک از اجزای آن خراب شده است.

ارو E1 یخچال ویرپول :

کد خطای E1 یخچال ویرپول نشان می دهد که سنسور یخچال دچار نقصی شده است. در ابتدا یخچال را از برق بیرون بیاورید و سپس سیم های مربوط به سنسور یخچال را چک کنید. اگر مشکل از سیم ها نیست باید سنسور را تعویض کنید.

ارور E2 یخچال ویرپول :

ارور E2 یخچال ویرپول تقریبا شبیه ارور E1 است با این تفاوت که اینبار مشکل از سنسور فریزر است. برای حل این ارور باید همان اقدامات ارور E1 را برای سنسور فریزر انجام دهید.

ارور E3 و E4 یخچال ویرپول :

این ارورها نشان دهنده وجود خرابی در سنسور دیفراست یخچال است که باعث می شود یخچال گرم باشد و سرمای کافی نداشته باشد. برای حل این ارور باید سنسور دیفراست تعویض شود. 

دریافت خدمات تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان :

برای دریافت خدمات جهت تعمیر یخچال در اصفهان درمرکز بهین سرویس با شماره 09130332578 تماس حاصل فرمایید.

انواع خدمات و برند هایی که مشاورین تعمیرات یخچال و فریزر در اصفهان در مرکز بهین سرویس با عیب یابی یخچال و فریزر شما را  تعمیر میکنند:            

تعمیر یخچال و فریزر سامسونگ ، تعمیر یخچال و فریزر در اصفهان ، تعمیر یخچال و فریزر هیمالیا ، تعمیر یخچال و فریزر فیلور ، تعمیر یخچال و فریزر اسنوا ، تعمیر یخچال فریزر امرسان ، تعمیر یخچال و فریزر بکو ، تعمیر یخچال فریزر بدون برفک ، تعمیر یخچال فریزر بکو ، تعمیرات یخچال فریزر بوش ،  تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک ، تعمیر یخچال فریزر دوو  ،تعمیر یخچال در اصفهان ، تعمیرات سامسونگ اصفهان ، تعمیرات یخچال در اصفهان ، تعمیر یخچال در محل اصفهان  ، تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان  ، تعمیر یخچال فریزر در اصفهان .

نظرات کاربران