تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اصفهان از جمله تخصصی ترین بخش تعمیرات لوازم خانگی بهین سرویس بوده و نیاز به تجربه بالای تکنسین دارد.  کارشناسان بهین سرویس علاوه بر تخصص بالا ، به صورت دوره ای از جدیدترین تغییرات ماشین های لباسشویی بوش مطلع می گردند. هم اکنون جهت سفارش تعمیرات لباسشويي بوش با ما تماس بگیرید.

درباره برند بوش :

روبرت بوش گامپ یا به اختصار همان بوش شرکتی است، که بر پایه فناوری که در سال 1886 توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنا نهاده شد. این شرکت جزء بزرگترین شرکت‌های تامین کننده لوازم خودکار به شمار می‌رود. دفتر مرکزی این شرکت در گولینگلن آلمان قرار دارد. به دلیل حوزه فعالیتی این شرکت، در زمینه فناوری‌های خودکار و صنعتی و همچنین کالاهای مصرفی و فناوری‌های ساختمانی این شرکت در سال 2010 فروشی معادل 5/47 میلیارد یورو داشت. که با رشد معادل 27 درصد در سال سریعترین رشد سالانه را در تاریخ 125 ساله خود ثبت نمود. در کل شعار این شرکت بر این اصل استوار است، برای نسل‌ها لوازم خانگی بوش زندگی را برای شما کمی آسانتر نموده است. این شرکت با ارائه بهترین‌ها در صنعت لوازم خانگی قصد دارد، شما زندگی را با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری تجربه نمایید.

مشکلات متداول لباسشویی بوش:

آب داخل ماشین لباسشویی مانده و تخلیه نمی شود:

در مواردی که آب داخل دیگ ماشین لباسشویی بوش مانده است و آب را تخلیه نمی کند در اکثر موارد پمپ ماشین لباسشویی سوخته و نیم سوز شده است . اما در موارد خیلی معدود ، برد فرمان تخلیه را به پمپ نمی دهد.

لباسشویی بوش لباس ها را خشک نمی کند:

تفاوت این حالت با حالت اول این است که در حالت نخست آب داخل ماشین لباسشویی مانده است و تخلیه نمی شود . اما در مواردی آب ماشین لباسشویی تخلیه می شود اما لباس ها خشک نمی شود . به این صورت که عمل چرخش دور تند را انجام نمی دهد . احتمال زیاد موتور دستگاه دور خشک کن را انجام نمی دهد . در مواردی از بین رفتن بالانس لباس ها نیز باعث عدم ورود به مرحله دور خشک کن می شود.

 

آب داخل مخزن لباسشویی جمع می شود:

در مواردی مشاهده می شود که ماشین لباسشویی بوش خاموش می باشد و حتی از برق نیز کشیده شده است . این ایراد در مواردی از سنسورهای ورودی آب به داخل دیگ لباسشویی می باشد . نام اصلی این قطعه مگنت سونالاید بوده که در اصطلاح به شیر برقی مگنتی در ایران شهرت دارد . البته در لباسشویی های سری جدید بوش این داستان تا حدودی فرق می کند آکواستاپ الکترونیکی ورودی دچار ایراد شده است .

 

پودر به صورت کامل وارد لباسشویی بوش نمی شود:

این حالت دلایل مختلفی از جمله مسیل های سید ورودی آب می باشد . یکی از دلایل دیگر که باعث بروز این ایراد می شود خرابی شیر برقی و یا همان مگنت سونالاید لباسشویی بوش می باشد. در موارد بسیار معدود گرفتگی مخازن و خرطومی های داخلی نیز باعث بروز این ایراد می شود .

 

ماشین لباسشویی بوش صدای زیادی می دهد:

صدای زیاد در ماشین لباسشویی بوش دلایل بسیار متعددی دارد . ما در حالت اصلی سه مقوله را بررسی خواهیم کرد…

1- پمپ ماشین لباسشویی بوش در مواردی که در پایان عمر خود باشد صدای بسیاری زیادی می دهد و این صدا به علت نفوذ آب به داخل مگنت پمپ می باشد و حتما نیاز به تعویض دارد .

2- موتور ماشین لباسشویی بوش نیز می تواند در دراز مدت صدای تولید ناهنجار کند . از جمله بلبرینگ و شفت موتور در صورتی که کوچک ترین ناهماهنگی و آسیبی را ببیند صدای زیادی را تولید خواهد کرد.

3- دیگ ماشین لباسشویی بوش نیز در یک دوره 10 ساله دچار آسیب دیدگی شدید شده و صدای زیادی را تولید می کند که نیاز به سرویس و تعمیر دارد .

درب لباسشویی بوش باز نمی شود، علت چیست؟

در حالت کلی لباسشویی بوش در صورت بروز عیب و نمایش ارور ، به سیستم سوئیچ در فرمان قفل شدن می دهد . حال اگر دستگاه ارور نمی دهد و دستگاه کار می کند و فقط در باز نمی شود عیب از سیستم در و سوئیچ می باشد.

اگر هر کدام از مشکلات بالا برای ماشین لباسشویی شما پیش آمده است اصلا نگران نباشید مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی در اصفهان در بهین سرویس در تلاش است با عیب یابی ماشین لباسشویی شما، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی در اصفهان انجام گردد و ماشین لباسشویی شما را سالم تحویلتان خواهند داد.

 

انواع خدمات و برند هایی که مشاورین تعمیرات ماشین لباسشویی در اصفهان در مرکز بهین سرویس با عیب یابی ماشین لباسشویی شما را تعمیر میکنند:

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو ، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ، تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو حایر ، تعمیر ماشین لباسشویی آبسال ، تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما ، تعمیر ماشین لباسشویی دوو ،تعمیر ماشین لباسشویی ارج ، تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت  ،  تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی آ ا گ اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی آ ا گ ، تعمیر ماشین لباسشویی بکو ، تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ ، تعمیر ماشین لباسشویی بهی ، تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما دوقلو ، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ، تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا ، تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو اسنوا ، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اصفهان ، تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت اصفهان ، تعمیرگاه ماشین لباسشویی ایندزیت ، بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت اصفهان ، تعمیرگاه ماشین لباسشویی ایندزیت در اصفهان .بهترین تعمیرکار لباسشویی بلومبرگ اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در اصفهان ، تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در اصفهان ، تعمیر لباسشویی بلومبرگ در اصفهان ، تعمیرات لباسشویی بلومبرگ اصفهان  ، تعمیرگاه ماشین لباسشویی بلومبرگ در اصفهان .

نظرات کاربران

آرمان رستمی
( 1402/09/07 - 12:11 )
ماشین لباسشویی بوش پمپ آبش خراب آب خارج نمیکنه