تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در اصفهان ،  یک تعمیر تخصصی است که نیازمند دانش به روز و تجربه کهن جهت دستیابی به نتیجه مطلوب است ، ماشین لباسشویی جز حساس ترین و پر کاربرد ترین لوازم برقی خانگیست که در صورت بروز مشگل تعمیر آن معمولا زمان بر خواهد بود ، اما اگر خواهان عیب یابی ماشین لباسشویی بلومبرگ خود در یک نگاه و تعمیر ان در کمتر از ۲۴ ساعت هستید تعمیر نصب راه اندازی ماشین لباسشویی بلومبرگ خود را ضمن استفاده از قطعات اصلی و اورجینال شرکتی به ما بسپارید.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در اصفهان به علت پیچیدگی قطعات یک تعمیر تخصصی محسوب می شود که باید توسط بهترین تعمیرکار لباسشویی بلومبرگ اصفهان انجام شود که شما مشتریان عزیز از استفاده قطعات اصلی بهرمند شوید .ماشین لباسشویی به عنوان یک وسیله پرکاربرد ممکن است به مرور زمان نیاز به تعمیر و یا سرویس داشته باشد. برخی افراد ممکن است به اشتباه فکر می­کنند در صورتی که مبلغ بیشتری هنگام خرید پرداخت کنند دیگر ماشین لباسشویی آن­ها نیاز به تعمیر و یا سرویس دوره­ ای نخواهد داشت. در این مقاله علت ارور لباسشویی بلومبرگ و رفع کد خطا و نحوه تعمیر لباسشویی بلومبرگ در اصفهان شرح داده شده است تا با دانش و آگاهی از خدمات تعمیرات لباسشویی بلومبرگ اصفهان بهره مند شوید .

درباره برند بلومبرگ :

شرکت «بلومبرگ» (Bloomberg) از سال 1981 شروع به فعالیت کرده است و به‌طور عمده روی طراحی و تولید محصولاتی متناسب با نیازهای قرن بیست و یکم تمرکز دارد. محصولات «بلومبرگ» (Bloomberg) نه تنها برای حفظ منابع طبیعی و احترام به محیط زیست در هماهنگی با طبیعت طراحی شده‌اند، بلکه سعی شده تا درکنار نوآوری، کیفیت محصولات نیز از درجه بالایی برخوردار باشد.

مشکلات متداول لباسشویی بلومبرگ :

• لباسشویی لباس را خوب نمی شوید
 مقدار لباس چک شود چنانچه بیش از ظرفیت دستگاه باشد خوب نمی شوید.

 مقدار ماده شوینده چک شوداین مقدار باید متناسب با میزان لباس و نوع آن باشد

 تنظیم برنامه مطابق البسه و میزان کثیفی موجود در آنها صورت گرفته است؟

• لباسشویی لرزش دارد
کنترل تراز بودن دستگاه چنانچه تراز نبود ، دستگاه تراز گردد طوری که اگر یک تراز بنایی روی ماشین قرار دهیم حالت تراز نمایان باشد

مقدار لباس خیلی کم یا خیلی زیاد نباشد.

قواره لباسها درست انتخاب شود .بدین معنی که قواره های بزرگ (نظیر حوله و ملحفه و روتختی و پرده و...) با قواره های کوچک شسته نشود . و قواره های کوچک هم با هم شسته شوند.

اگر لرزش فقط در لحظه ابتدا «که شروع به چرخش می کند » وجود دارد و به محض اینکه دور بالا رفت کامل قطع شد ، طبیعی می باشد(به علت عدم تعادل) .

* در صورتی که موارد فوق رعایت شود و باز هم لرزش داشته باشد با تعمیرگاه ماشین لباسشویی بلومبرگ در اصفهان بگیرید .

• لباسشویی آبگیری نمی کند
کنترل نمایید شیر آب باز و فشار آن مناسب باشد.( چنانچه فشار آب کم باشد دستگاه آبگیری نمی کند.)

شلنگ آب در پشت دستگاه پیچ و تا نخورده باشد .

*در صورت رفع نشدن مشکل با مرکزتعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ  بگیرید.

• لباسشویی تخلیه نمی کند
 چک کردن فیلتر پمپ تخلیه(فیلتر پایین دستگاه باز و تمیز گردد)

چک کردن شلنگ تخلیه ( پیچ و تا نخورده باشد و یا گرفتگی نداشته باشد)

محلی که آب تخلیه می شود چک شود(ممکن است دستگاه سالم باشد ولی محلی که باید آب تخلیه شود مسدود باشد).

ارتفاع مجاز رعایت شده باشد.(حداقل 60 سانتی متر و حداکثر یک متر)

در صورت رفع نشدن مشکل با مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بلومبرگ تماس بگیرید .

• لباسشویی خود به خود آبگیری می کند
در صورتی که در حالت خاموشی آب وارد دیگ ماشین لباسشویی شود با مرکز خدمات تماس گرفته شود.

 در صورت آبگیری بیش از حد و یا قطع نشدن آبگیری به مرکز تعمیرماشین لباسشویی بلومبرگ اطلاع داده شود .

• نشتی آب از دستگاه
 شلنگ تخلیه از محل خود خارج نشده باشد . ( ممکن است خروجی تخلیه مسدود باشد و آبی که ماشین تخلیه می کند مجدد به بیرون برگردد ، که در این صورت باید خروجی تخلیه چک شود).

 محل اتصال شلنگ ورودی به شیر آب و محل اتصال به پشت دستگاه چک شود .

در صورتی که شلنگ ورودی آب سوراخ شده باشد شلنگ باید تعویض شود.

 


• ماشین روشن نمی شود
پریز برق مشکلی ندارد ؟

کنترل نمایید از سه راهی جهت برق استفاده نشده باشد . لباسشویی باید مستقیما به یک پریز مستقل وصل باشد.

 دوشاخه مشکلی ندارد؟ بدین معنا که کاملا داخل پریز باشد یا شکل ظاهری دوشاخه دفرمه نشده باشد .

قفل کودک فعال نباشد.

 در صورت روشن نشدن با نمایندگی تعمیربلومبرگ بگیرید.

• لباسشویی صدا می دهد
در صورتی که در زمان خاموشی و بدون لباس درام را با دست می چرخانید صدای غیر عادی می دهد ( در صورتی که فیلترِ پمپ تخلیه چک شده باشد) به مرکز خدمات اطلاع داده شود .

 گاهی جسم خارجی در دیگ دستگاه گیر کرده که باید پمپ تخلیه کنترل گردد. برای این کار فیلتر پمپ تخلیه را باز نموده و آنرا تمیز نمایید.

 

اگر هر کدام از مشکلات بالا برای ماشین لباسشویی شما پیش آمده است اصلا نگران نباشید مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی در اصفهان در بهین سرویس در تلاش است با عیب یابی ماشین لباسشویی شما، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی در اصفهان انجام گردد و ماشین لباسشویی شما را سالم تحویلتان خواهند داد.

 

ارورهای لباسشویی بلومبرگ :

ارورهای لباسشویی بلومبرگ بیانگر عدم کارکرد صحیح دستگاه می باشد که نیازمند پیگیریست ، تا پس از اطلاع از نقص فنی محصول جهت رفع آن اقدام کنید زیرا هرکدام از ارورهای مربوطه بیانگر اختلال در قطعه ای خاص است که گاهی به علت عدم اطلاع از ارورهای مربوطه یک اشکال کوچک در دستگاه منجر به عدم کارکرد صحیح و خسارت به سایر قطعات خواهد شد، آگاهی از ارورهای مذکور سبب جلوگیری از تشخیص غلط و تعمیر نابجا به دست تعمیرکاران ناوارد خواهد شد

ارور ۰۱ ماشین لباسشویی بلومبرگ خطا در سیم کشی و برد الکترونیک و شیربرقی

ارور ۰۲ ماشین لباسشویی بلومبرگ خطا در تخلیه آب

ارور ۰۳ ماشین لباسشویی بلومبرگ ترموستات و المنت

ارور ۰۷ ماشین لباسشویی بلومبرگ ایراد در میکروسوئیچ و برد فرمان

ارور ۰۹ ماشین لباسشویی بلومبرگ ایراد از ای سی برنامه

ارور ۰۱۳ ماشین لباسشویی بلومبرگ موتور و برد الکترونیک بررسی شود

از این رو جهت جلوگیری از خسارات احتمالی و سهولت در امر تعمیر لباسشویی بلومبرگ خود با ما در تماس باشید.

 

انواع خدمات و برند هایی که مشاورین تعمیرات ماشین لباسشویی در اصفهان در مرکز بهین سرویس با عیب یابی ماشین لباسشویی شما را تعمیر میکنند:

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو ، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ، تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو حایر ، تعمیر ماشین لباسشویی آبسال ، تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما ، تعمیر ماشین لباسشویی دوو ،تعمیر ماشین لباسشویی ارج ، تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت  ،  تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی آ ا گ اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی آ ا گ ، تعمیر ماشین لباسشویی بکو ، تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ ، تعمیر ماشین لباسشویی بهی ، تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما دوقلو ، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ، تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا ، تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو اسنوا ، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اصفهان ، تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت اصفهان ، تعمیرگاه ماشین لباسشویی ایندزیت ، بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت اصفهان ، تعمیرگاه ماشین لباسشویی ایندزیت در اصفهان .بهترین تعمیرکار لباسشویی بلومبرگ اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در اصفهان ، تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در اصفهان ، تعمیر لباسشویی بلومبرگ در اصفهان ، تعمیرات لباسشویی بلومبرگ اصفهان  ، تعمیرگاه ماشین لباسشویی بلومبرگ در اصفهان .

نظرات کاربران