علت آبریزی کولر گازی

علت آبریزی کولر گازی

آب دادن کولر گازی ممکن است به علت مشکلات فنی، نصب نادرست یا بی کیفیت و یا شرایط محیطی اتفاق بیوفتد. به هر حال دلیل آب دادن کولر گازی هر موردی که باشد، باید سریعا بررسی و برطرف گردد؛ زیرا ممکن است ادامه این فرایند باعث آسیب رساندن جدی به کولر شما شود. اگر شما نیز با مشکل چکه کردن کولر گازی و آبریزش کولر مواجه شده اید، می توانید با شماره 09130332578 تماس بگیرید. و اقدام به  تعمیر کولر گازی در اصفهان کنید.

موارد آبریزی کولر گازی :

یک - قاب ناودانی مربوط به آب یا سینی آن آسیب ببیند یا شکسته شود :

از دلایل اصلی که موجب ابریزی در محل کولر گازی می باشد و باعث می شود آب بصورت قطره ای به بیرون رانده شود شکستن سینی کولر گازی می باشد که در قسمت پشت آن می باشد.

دلیل شکستن سینی ناودانی تنظیم نبودن فن بلور یا نصب نشدن پنل آن است و یکی از راه های تشخیص آن ، این است که یک شیار یا ترک در قسمت بالای قابی که فن بلور روی آن سوار شده است ایجاد می شود و پس از چند روز آب بصورت قطره ای از آن خارج خواهد شد.

دو -مشکل در سیکل تبرید :

اصولا مشکلات سیکل تبرید کولرگازی و یا کمبود گاز میتواند منجر به ایجاد یخ در اطراف کمپرسور و یا پنل داخلی شود. واضح است که آب حاصل ازآب شدن این یخ ها میتواند در پنل داخلی انباشته شود و نهایتا منجر به نشتی از پنل داخلی شود.

سه - بسته و مسدود شدن سینی تحت عنوان ناودانی کولر (سینی تخلیه آب) :

ناودانی کولر نقش ناودانی سقف منازل را دارد با این تفاوت که به جای آب باران آب حاصل از رطوبت کولر گازی درون آن جمع می شود. در صورت بسته شدن ناودانی شما نیاز به سرویس کولر گازی خود دارید. این مورد یکی از رایج ترین مشکلاتی است که اکثر مشتریان ما با آن مواجه شده و برای حل آن با ما تماس برقرار می کنند. این مورد باعث برگشتن و برون ریزی آب های اضافه داخل ناودان خواهد شد و برای کولر گازیتان مشکل به وجود خواهد آورد .

چهار - جابه جایی لوله درین و قرار نگرفتن آن در جای اصلی خود :

در این مواقع می بایست کولر گازی باز و تعمیرات لازم روی آن اعمال گردد.این مورد اگر در هنگام نصب کولر گازی لوله درین در مسیر انشعاب لوله ها تا بخورد یا خم شود موجب بروز تدریجی در روند کار کردن کولر گازی شما خواهد شد.در صورتی که انشعابات لوله ها دچار خمیدگی با نشری بشوند باعث می شوند موتور کولر فشار زیادی را متحمل شود و در انتها به از کار افتادن کمپرسور ختم خواهد شد.

پمپ درین چیست؟

آب حاصل از تعریق اواپراتور در یونیت داخلی دستگاه های سرمایش درون سینی تعبیه شده در زیر دستگاه جمع می شود.این آب در مواردی که امکان دفع آن به صورت عادی (با شیب ملایم ) وجود ندارد از طریق قرار دادن پمپ مناسب در مدار دفع آب قابل هدایت است.

پنج -کم بودن مقدار گاز کولر گازی :

اینکه چه مقدار گاز در کولرگازی شما قرار دارد تاثیر بسیار زیادی در سیکل سرمایشی آن دارد و به عقیده بسیاری از کارشناسان این دو مسئله رابطه مستقیمی را با یکدیگر به وجود آورده اند از همین رو در صورتی که گاز موجود در آن از استاندارد لازم کمتر باشد میتواند بر روی کل عملکرد سیستم تاثیر بگذارد و آن را مختل کند و باعث یخ زدن کمپرسور و در نتیجه خاموش شدن کولرگازی شما شود.

انواع خدمات و برند هایی که مشاورین تعمیر کولر گازی در اصفهان در مرکز بهین سرویس با عیب یابی کولر گازی شما را تعمیر میکنند:

تعمیرات کولر گازی در اصفهان ، تعمیر کولر گازی جنرال در اصفهان ، تعمیر برد کولر گازی در اصفهان ، تعمیر کولر گازی اجنرال اصفهان ، تعمیرات کولر گازی پنجره ای در اصفهان ،

تعمیر کولر گازی ال جی اصفهان ، تعمیر کولر گازی هایسنس در اصفهان .

نظرات کاربران