تعمیر پکیج دیواری گلدیران در اصفهان

تعمیر پکیج دیواری گلدیران در اصفهان

تعمیر پکیج دیواری گلدیران در اصفهان امری تخصصی است و باید آن را به دست بهترین تعمیرکار پکیج دیواری گلدیران در اصفهان بسپارید. اما اگر دانش فنی دارید و به تعمیر پکیج گلدیران مسلط هستید میتوانید با مراجعه به دفترچه راهنمای آن تعمیر را به خوبی انجام دهید. در این مقاله به بررسی ایرادات متداول در این برند قدیمی و نام آشنای ایرانی خواهیم پرداخت.

در مورد پکیج گلدیران

پکیج های دیواری گلدیران در دو مدل پرستیژ و پایونر موجود میباشد . معمولا فقط از نوع دو مبدل فن دار میباشند . پکیج های دیواری گلدیران نیز همچون سایر پکیج های دیواری نیازمند رسیدگی و مراقبت میباشند تا بتوانید استفاده بهینه را از این پکیج ببرید . مراقبت های مصرف کننده در انواع پکیج دیواری به این صورت است :

  • استفاده از پکیج در دمای کمتر از ۶۰ درجه
  • ایجاد این عادت در خانواده که فقط در زمان هایی که نیازمند استفاده طولانی مدت از آبگرم دارید مثل حمام کردن و ظرف شستن از آبگرم استفاده کنید و در مواقعی که قصد استفاده کوتاه مدت از آب دارید از آب سرد استفاده نمایید { همین مورد باعث کاهش چشمگیر استهلاک پکیج دیواری میشود}
  • نصب فیلتر پلی مگنت در ورودی آب سرد و یا فیلتر پلی فسفات و رسوب زدای مغناطیسی
  • استفاده از محافظ برق
  • استفاده از صافی برگشت و تمیز کردن توری آن هر چند وقت یکبار
  • تزریق محلول ضد رسوب به داخل سیستم رادیاتورها
  • سرویس فصلی پکیج
  • قرار دادن پکیج در کاور فلزی {مربوط به دستگاههایی که در بالکن نصب شده اند}
  • استفاده از دودکش دوجداره
  • حساس بودن روی مسائل پکیج از جمله نشتی گیری رادیاتور و پکیج

کد خطای پکیج گلدایران مدل پرستیژ:

خطای E1:

در این حالت به علت شکستگی یون تشخیص جرقه در دستگاه شعله پکیج تشخیص داده نمی شود و با خاموش شدن پکیج مواجه شده و چه بسا یکی از دلایل گرم نشدن آب در پکیج گلدیران نیز همین مشکل باشد.

رفع ارور e1:

  • بررسی وجود یا عدم وجود گاز در دستگاه
  • بررسی قطعه جرقه زن و تعویض آن در صورت خرابی
  • تعویض یون تشخص جرقه در پکیج
  • بررسی مسیر دودکش در پکیج

 

خطای E2:

این کد به معنی بالا بودن دمای مبدل است.

رفع خطای e2:

در تمامی پکیج ها علت اصلی بالا رفتن بیش از حد حرارت در دستگاه جذب رسوبات توسط مبدل است. بنابراین اولین اقدام رسوب زدایی پکیج است.

البته پس از آن نصب سختی گیر پکیج می تواند تا حد زیادی برای پیشگیری از بروز دوباره این مشکل کمک کننده باشد. جهت تهیه سختی گیر پکیج بر روی لینک خرید فیلتر رسوب گیر از دیجی کالا بزنید.

در ادامه ممکن است خرابی سنسور حرارتی یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل باشد که با تعویض آن مشکل رفع خواهد شد.

 

کد خطای E3:

هر زمان لوله آب گرم خروجی از پکیج مشکل داشته باشد، کد خطای e3 در پکیج گلدیران نمایش داده می شود.

رفع ارور e3:

از آن جا که لوله آب خروجی می تواند از قسمت پکیج گلدیران یا حتی لوله های شوفاژ باشد، پس احتمال رسوب گرفتن این لوله ها نیز وجود دارد.

پس به منظور رفع این مشکل در سیستم  لوله کشی پکیج و شوفاژها را رسوب زدایی کنید. البته در برخی موارد چند بار ریست کردن دستگاه هم می تواند مشکل را رفع کند.

نکته!

چنانچه پکیج گلدیران بیش از یک ساعت روشن باشد، پکیج به صورت خودکار خاموش می شود. در این حالت کافیست شیر آب گرم را بسته و دوباره باز کنید تا پکیج گلدیران روشن شود.

 

کد خطای E4:

در صورتی که فشار آب موجود در مدار بیش از حد پایین باشد، این کد صادر می شود.

رفع خطای e4:

به منظور رفع این خطا باید اول بررسی کنید که هیچ قسمت از پکیج اعم از لوله ها و قسمت زیرین دستگاه دچار نشتی نشده اند.

سپس پکیج را از طریق باز کردن شیر پرکن آن پر از آب می کنیم، ولی مراقب هستیم که این کار را تا زمانی انجام دهیم که فشار پکیج به بیش از 2 بار نرسد. سپس می توان دستگاه را ریست کرد.

در صورتی که مشکل پکیج حل نشد، پمپ آب آن باید بررسی شود، زیرا این احتمال وجود دارد که پمپ سوخته و به تعویض یا تعمیر پمپ پکیج  نیاز باشد.

 

کد خطای E6/E7:

در تمامی پکیج ها از جمله پکیج گلدیران مدل پرستیژ از یک عدد سنسور یا حسگر دما به نام NTC به منظور تنظیم دمای آب استفاده می شود.

حال در صورتی که این سنسور شکسته شده باشد، این کد در دستگاه نمایش داده می شود.

رفع خطای e6/e7:

تنها راه تعویض سنسور NTC توسط بهترین تعمیرکار پکیج دیواری گلدیران در اصفهان است.

کد خطای E9:

سیستم ضد یخ زدگی در تمامی پکیج ها وجود دارد و دستگاه گلدیران مدل پرستیژ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به منظور جلوگیری از بروز یخ زدگی سیستم باید از قرار دادن آن در فضای خارج از ساختمان به مدت طولانی و به صورتی که پکیج خاموش است، جلوگیری کرد.

 

رفع خطای e9:

به منظور از بین بردن این خطا باید کاری کنید تا لوله های پکیج و مبدل آن گرم شوند که برای انجام این کار می توانید از سشوار کمک بگیرد.

البته احتمال بروز نشتی در قسمت اتصالات پکیج و سیستم لوله کشی پکیج نیز وجود دارد.

کدهای خطای پکیج گلدیران مدل پایونیر

در این قسمت به کدهای خطای پکیج گلدیران در مدل پایونیر اشاره می کنیم:

کدهای خطای پکیج گلدیران مدل پایونیر کاملا شبیه به پکیج گلدیران مدل پرستیژ هستند و تنها تفاوت آن ها در دو کد ذکر شده در قسمت ذیل می باشد که در قسمت کدهای خطای پکیج گلدیران مدل پرستیژ به صورت کد E6/E7 ذکر شده است.

کد خطای E6 در مدل پایونیر:

این کد مربوط به خرابی یا قطع بودن سنسور آب گرم داخلی یا NTC آن می باشد.

رفع خطای e6:

سنسور NTC را تعویض کنید.

کد خطای E7 در مدل پایونیر:

این کد نشان دهنده خراب بودن یا قطع شدن سنسور دمای آب در مدار گرمایش است.

رفع خطای e7:

سنسور NTC را تعویض کنید.

یکی از نکات مهم در خصوص حفظ و نگهدای انواع پکیج و جلوگیری از بروز هر گونه ایراد در آن ها انجام سرویس پکیج توسط بهترین تعمیرکار پکیج دیواری گلدیران در اصفهان آن است.

شما با انجام این کار می توانید از صرف هزینه های بیشتر در خصوص تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان در محل معاف شوید.

با این حال در صورتی که هر کدام از کدهای خطای بیان شده در پکیج گلدیران را مشاهده کردید، می توانید از بهترین تعمیرکار پکیج دیواری گلدیران در اصفهان برای انجام تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان در محل استفاده کنید.

عیب یابی پکیج گلدیران

پکیج گلدیران از مدل‌های نام آشنا برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت آمار استفاده کنندگان آن به‌قدری چشمگیر است که نیاز به یک مرکز تعمیر پکیج دیواری گلدیران در اصفهان بیشتر از سایر برندها احساس می‌شود. این پکیج دیواری با تکنولوژی انگلستان ساخته شده است که مدل‌های موجود در ایران پکیج گلدیران پرستیژ و پایونیر هستند.

علت روشن نشدن پکیج گلدیران

اولین و شایع ترین دلیل روشن نشدن پکیج گلدیران کمبود فشار بار پکیج میباشد . فشار بار پکیج گلدیران باید روی ۱/۵ بار باشد . در صورت کمبود فشار بار پکیج روشن نمیشود . بوسیله شیر پرکن که در زیر پکیج قرار گرفته و برای مشاهده آن میبایست خم شوید و زیر پکیج را مشاهده کنید .

علت روشن نشدن پکیج گلدیران شامل دو مرحله میباشد :

  1. روشن نشدن پکیج گلدیران با اعلام کد خطا
  2. روشن نشدن پکیج گلدیران بدون اعلام کد خطا

در صورت مشاهده کد خطا با بررسی خطای مورد نظر اقدام به عیب یابی علت روشن نشدن پکیج گلدیران میکنیم .

موضوع دیگر اینست که آیا پکیج گلدیران شما در دو حالت آب مصرفی و رادیاتورها روشن نمیشود و یا فقط در یک حالت روشن نمیشود

علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج گلدیران

  • اولین دلیل روشن نشدن آب مصرفی پکیج گلدیران خرابی فلوسوئیچ میباشد
  • معیوب بودن سنسور حرارتی دلیل دیگر گرم نشدن آب مصرفی میباشد
  • خرابی پرشر هوا دلیل دیگر گرم نشدن آب پکیج میباشد
  • کمبود فشار گاز و یا کوتاه بودن شعله پکیج دلیل گرم نشدن آب مصرفی میباشد
  • سوختن شیر موتوری و یا رسوب گرفتن فنر بایپاس دلیل دیگر گرم نشدن آب پکیج میباشد
  • رسوب گرفتن مبدل ثانویه دلیل بعدی گرم نشدن آب پکیج گلدیران میباشد

علت گرم نشدن رادیاتور پکیج گلدیران

  • جنس بد رادیاتور شوفاژها
  • کمبود فشار بار مدار گرمایش
  • مناسب نبودن دودکش پکیج گلدیران
  • معیوب بودن سنسور ان تی سی مدار گرمایش
  • نیمه باز بودن شیرهای رفت و برگشت رادیاتورها و یا شیرهای زیر پکیج {دسته کلیه شیرهای زیر پکیج باید در امتداد شیر باشد و نه عمود بر شیر}
  • لوله کشی نامناسب سیستم رادیاتورها
  • کوتاه بودن شعله پکیج ناشی از کمبود فشار گاز ورودی
  • هوا داشتن رادیاتورها
  • رسوب داشتن مسیر رادیاتورها

انواع خدمات و برند هایی که مشاورین تعمیر پکیج دیواری گلدیران در اصفهان در مرکز بهین سرویس با عیب یابی پکیج دیواری شما را تعمیر میکنند:

تعمیر انواع پکیج در اصفهان ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان در اصفهان ، تعمیر پکیج فرولی در اصفهان ، تعمیر پکیج دمراد در اصفهان ، تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان ، تعمیر پکیج بوش در اصفهان ، تعمیر پکیج ایمرگاس در اصفهان ، سرویس پکیج تاچی در اصفهان ،  تعمیر پکیج ناوین در اصفهان ، سرویس پکیج ایساتیس در اصفهان ، تعمیر پکیج آریستون در اصفهان ، تعمیر کولرگازی در اصفهان ، تعمیر پکیج اصفهان  ، تعمیر پکیج اصفهان ، تعمیر پکیج در اصفهان ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان اصفهان ، تعمیر پکیج اصفهان ،تعمیر پکیج ال جی اصفهان ، تعمیر پکیج ایرفو اصفهان ، تعمیر پکیج بایکان اصفهان ، تعمیر پکیج ناوین اصفهان ، تعمیر پکیج زمینی اخگر اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما اصفهان ، تعمیر پکیج دیواری گلدیران اصفهان ، تعمیر پکیج bl220 اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان bl220 اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان bn324i اصفهان ،  تعمیر پکیج بوتان calda venezia اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان cv424s اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان مدل cv424s اصفهان ،  تعمیر پکیج بوتان مدل calda venezia اصفهان ،  تعمیر پکیج eco اصفهان ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff اصفهان ، پکیج تعمیرات ecu اصفهان ، تعمیرات پکیج lg اصفهان، تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff اصفهان ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور m24ff اصفهان ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل m24cf اصفهان ،   تعمیر پکیج tachi اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان مدل روما اصفهان،  تعمیر پکیج بوتان مدل پارما اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا اصفهان ،تعمیر پکیج بوتان کالدا ونزیا اصفهان ، تعمير پكيج بوتان اصفهان ، تعمیرات پکیج ال جی اصفهان ، تعمیر پکیج دیواری ال جی اصفهان ،  تعمیر برد پکیج ال جی اصفهان ، تعمیر پکیج دیوار ی در اصفهان  ،  تعمیر پکیج بوتان در اصفهان ، نصب پکیج در اصفهان  ، سرویس پکیج اصفهان ، تعمیر پکیج اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان اصفهان ، بهترین تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در اصفهان ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اصفهان در محل ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اصفهان ، بهترین تعمیرکار پکیج دیواری لورچ در اصفهان ، تعمیر پکیج دیواری لورچ در محل ، تعمیر پکیج دیواری لورچ در اصفهان ، تعمیر پکیج در بهارستان اصفهان ، بهترین تعمیرکار پکیج دیواری فرولی در اصفهان ، تعمیر پکیج فرولی در اصفهان در محل ، تعمیر پکیج دیواری فرولی در اصفهان ، بهترین تعمیرکار پکیج دیواری گلدیران در اصفهان ، تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان در محل ، تعمیر پکیج دیواری گلدیران در اصفهان .

 

 

 

نظرات کاربران