تعمیر پکیج آریستون در اصفهان

تعمیر پکیج آریستون در اصفهان

تعمیر پکیج دیواری آریستون در اصفهان با مرکز بهین سرویس  کلیه خدمات ، سرویس پکیج آریستون در اصفهان ، اسید شویی پکیج آریستون در اصفهان و رفع آبدهی پکیج آریستون در اصفهان در تمام طول هفته به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات در اصفهان می باشد.

تعمیرکار برای رفع مشکلات پکیج آریستون حتما بایستی دانش لازم را در مورد این پکیج دیواری داشته باشد. چرا که ساخته کشور ایتالیاست و تنظیمات پیچیده‌ای دارد. تعمیر پکیج دیواری آریستون در اصفهان می‌تواند شامل خدماتی از جمله هواگیری پکیج آریستون ، رفع کدهای خطا پکیج اریستون، برطرف کردن علت روشن نشدن پکیج اریستون، تعمیر برد پکیج آریستون و… باشد. به‌همین دلیل بهین سرویس ،  بهترین تعمیرکار پکیج دیواری آریستون در اصفهان، را برای رفع مشکلات پکیج آریستون و عیب یابی پکیج آریستون در خدمت شما قرار می‌دهد. در صورت نیاز به تعمیر پکیج آریستون در اصفهان در محل با خیال راحت روی بهین سرویس حساب کنید.

ساختار پکیج دیواری آریستون :

بگذارید شما را بیشتر با پکیج آریستون آشنا کنیم ، پکیج شوفاژ دیواری آریستون ساختار پیچیده ای دارد و یکی از بهترین محصولات گرمایشی اروپا به شمار می آید .

به همین دلایل پکیج دیواری آریستون نیازمند بهترین تعمیرکار پکیج دیواری آریستون در اصفهان می باشد . که همینجا خبر خوش را بدهیم که ما به عنوان بهترین تعمیرگاه پکیج دیواری در اصفهان ، بهترین تعمیرکار پکیج دیواری آریستون در اصفهان را برای تعمیر پکیج آریستون به محل شما اعزام می کند .

این پکیج به دلیل قیمت بالایی که نسبت به محصولات مشابه در کشور دارد متشکل از قطعاتی می باشد که در پکیج دیگری نخواهید دید و اگر تعمیرکار مرتکب اشتباهی شود و یا اختلالی پیش آورد، در تعویض قطعه شما متحمل هزینه زیادی خواهید شد.

چگونه می توانم پکیج خود را عیب یابی کنم؟

عیب یابی پکیج به ۲ روش انجام می شود
۱)از طریق ارور خوانی
باید مارک و مدل پکیج را بدانید ، در قسمت ارسال دیدگاه ارور و مدل پکیج را بنویسید تا دلیل بروز ارور را برای شما بازگو کنیم
۲) از طریق نحوه کارکرد پکیج
۲_۱ بدین صورت که پکیج در کدام مود به درستی کار میکند و در کدام مود معیوب است 
۲_۲ اینکه پکیج به کدام مرحله میرسد (آیا جرقه میزند،آیا فن روشن می‌شود)

سرویس کامل پکیج آریستون توسط بهین سرویس شامل چه اقداماتی است؟

اقدامات لازم برای افزایش عمر مبدل
مانند اسید شویی ،مقاومت سنجی سنسورها
تنظیم ارتفاع شعله ، رفع سر صدای فن
تنظیم دودکش و اکسیژن رسانی به محفظه احتراق
رفع سر و صدای پکیج ، مدار شویی پکیج
مدار شویی لوله ها و رادیاتور ها ، سرویس شیر اطمینان 
تعویض اورینگ ها ، سرویس ترموستات ها
سرویس جرقه زن و یون تشخیص شعله

پرتکرار ترین عیب پکیج چیست ؟

۱_کم شدن فشار آب داخل پکیج 
۲_ ریزش آب از پکیج در هنگام به وجود آمدن نشتی
۱- ورودی آب پکیج را ببندید ۲- یک آب گرم داخل منزل باز کنید 
۳- سپس شیر پرکن زیر دستگاه را باز کنید

چه کنیم پکیج مان کمتر خراب شود ؟
۱_ تلاش کنید درجه گرمایش شوفاژ را تا آخر زیاد نکنید
۲_ از محافظ برق برای جلوگیری از سوختن برد استفاده کنید.

 عیب‌یابی و رفع عیب و تعمیر پکیج آریستون

 سیستم پکیج گرمایشی به‌صورت کامل در حال کار کردن است ولی رادیاتورهای گرمای مطلوب را ندارد

این مشکل دلایلی زیادی دارد که بعضی از این دلایل به‌ وسیله شما قابل‌حل بوده و بعضی دیگر تخصصی بوده و باید توسط بهترین تعمیرگاه پکیج دیواری در اصفهان حل شود و میتوان این را جزو عیب یابی پکیج آریستون اپتیما به حساب آورد.

• کوتاه بودن شعله مشعل پکیج که می‌تواند به علت کم بودن یا بسته شدن شیر گاز ورودی پکیج یا فشار کم گاز ساختمان باشد که می‌توان هر دو مورد را تست و چک کرد

• عدم توانایی پکیج در گرم کردن ساختمان و رادیاتورها به علت کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه

• وجود هوا در گاز ورودی به دستگاه که می‌توان با هواگیری این مشکل را برطرف کرد

• بسته بودن یا نیمه‌باز بودن شیرهای خروجی دستگاه به سمت رادیاتورهای پکیج

• رسوب گرفتن مبدل حرارتی یا رسوب گرفتن رادیاتورها در اثر استفاده دائم و سرویس نشدن

• وجود ایراد در پمپ سیرکوله پکیج دیواری

• اگر با چک کردن این موارد به نتیجه نرسیدید حتماً با بهترین تعمیرگاه پکیج دیواری در اصفهان تماس گرفته و بقیه کار را به بهترین تعمیرکار پکیج دیواری آریستون در اصفهان بسپارید …

 عیب‌یابی و رفع عیب و تعمیر پکیج آریستون

 عیب یابی و رفع عیب پکیچ آریستون

از جمله برخی از مشکلات احتمالی پکیج ariston :

• روشن نشدن پکیج

خاموش شدن یهویی پکیج

کم شدن فشار آب گرم

انفجاری روشن شدن شعله پکیج

بیرون زدن دود از لوله های پکیج

صدای مداوم آبگرم کن آریستون

دمای پایین آب گرم پکیج

گرم نشدن شوفاژها

عدم گرمایش آب

• ریزش آب از لوله های پکیج 

• آب گرم مصرفی از حرارت و کیفیت گرمایی مطلوبی برخوردار نیست

• خرابی شیره سه راهه در پکیج دیواری از نوع دو مبدله

• عمل نکردن فلو سویچ در نوع تک مبدله پکیج دیواری

• خرابی یا ایراد در سوپاپ بای پس پکیج

• مشکل در برد کنترل

• عدم فراهم شدن شعله کامل برای گرم کردن آب به دلایل بالا یا آنکه سرمای بیش‌ازحد آب ورودی به پکیج آریستون .

 

 

 عیب‌یابی و رفع عیب و تعمیر پکیج آریستون



• آب مصرفی به‌صورت کامل و گرم وجود دارد ولی سیستم گرمایش پکیج کار نمی‌کند.

• خرابی شیر ۳ راهه در نوع دو مبدله دستگاه پکیج گرمایشی


• خرابی پمپ سیرکوله در نوع تک مبدله


• ایراد یا قفل شدن فلوسوئیچ

• عمل کردن سوپاپ بای پس در نوع تک مبدله

موارد بالا مواردی است که اگر دانش فنی ابتدایی داشته باشید می‌توانید باکمی دقت و کمک گرفتن از آموزش‌های تعمیر پکیج آریستون این مشکلات را حل کنید ولی به دلیل حساسیت پکیج دیواری اگر قادر به تعمیر یا سرویس دستگاه خود نیستید حتماً با تعمیرکار مجاز پکیج آریستون تماس گرفته و مشکل خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

اگر شما هم برای تعمیر پکیج آریستون در اصفهان در محل به دنبال بهترین تعمیرگاه پکیج دیواری در اصفهان هستید با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج آریستون بصرفه است یا خرید پکیج آریستون؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا پکیج آریستون ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان بهین سرویس با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر پکیج آریستون شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیرات پکیج آریستون ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه پکیج دیواری نو است ولی در صورت هزینه ‌برابر بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض پکیج آریستون به ‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تکنسین های متخصص بهین سرویس قادر به ارائه انواع تعمیرات پکیج دیواری آریستون در اصفهان هستند. بنابراین امکان تعمیر پکیج آریستون شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض پکیج دیواری و خرید دستگاه جدید نمی باشد.

لیست خطاهای پکیج آریستون ( کد خطا پکیج آریستون )

  • ۱۰۱ کلید حرارتی فعال شده است
  • ۱۰۲ در سنسور فشار اب اختلال پیش آمده است
  • ۱۰۳ آب در مدار گردش ندارد
  • ۱۰۴ آب در مدار گردش ندارد و سرعت افزایش دمای رفت و یا برگشت ntc2 یا ntc1 بیش از c 20 در ثانیه است
  • ۱۰۵ آب در مدار گردش ندارد واختلاف دمای رفت و برگشت بیش از ۵۵c در ثانیه است
  • ۱۰۶ آب در مدار گردش ندارد و دمای رفت ۱۰c کمتر از دمای برگشت است
  • ۱۰۷ آب در مدار گردش ندارد و دمای رفت ۳۰ c کمتر از دمای برگشت است
  • ۱۰۸ فشار اب مدار گرمایش به زیر مقدار حداقل موجود افت پیدا کرده است .
  • ۱۰۹ فشار سیستم به بیش از ۳ بار افزایش پیدا کرده است .
  • ۱۱۰ در ntc رفت گرمایش خطا رخ داده است .
  • ۱۱۲ در ntc برگشت گرمایش خطا رخ داده است .
  • ۱۱۴ در سنسور بیرونی اشکال پیش امده است .
  • ۱۱۶ سنسور گرمایش از کف قطع شده است .
  • ۱۱۸ در خواندن دمای سنسور رفت یا برگشت خطا رخ داده است .

برای تعمیر پکیج آریستون می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار نمایید.

به دلایل زیر برای عیب یابی پکیج دیواری آریستون باید در انتخاب تعمیرکار باید به چند نکته توجه کرد :

عدم تسلط کافی بعضی تعمیرکاران در تعمیر پکیج آریستون

اگر تعمیرکار ناآشنا به قطعات پکیج آریستون باشد ، به دلیل اینکه قطعات آریستون قیمت بالایی دارد ، در صورت تعویض اشتباه یک قطعه متحمل هزینه زیادی خواهید شد.

تفاوت زیاد سیستم پکیج ایتالیایی با پکیج ایرانی

باید گفت که ساختار دستگاه های ایرانی مثل پکیج بوتان و رادیاتور تفاوتی ندارد به همین دلیل ، اکثر تعمیرکاران با همین ذهنیت اشتباه اقدام به عیب یابی پکیج دیواری آریستون می‌نمایند و ایرادی که ممکن است با یه تنظیم ساده حل شود را به مشکل بزرگ حل نشدنی تبدیل می‌کنند.

همانطور که خواندید ، پکیج آریستون دارای تکنولوژی روز اروپا بوده و ساختار متفاوتی دارد ولی بعضی از تعمیرکار ها آنقدر اعتماد به نفس کاذب دارند که اقدام به دستکاری شیر کنترل گاز و برد این پکیج می‌کنند و همین کار باعث بهم خوردن سیستم می شود که اثراتش بعده ها نمایان می شود. بنابراین برای تعمیر پکیج آریستون حتما از متخصص این کار در بهترین تعمیرگاه پکیج دیواری در اصفهان کمک بگیرید.

اگر شما هم برای تعمیر پکیج آریستون در اصفهان در محل  به دنبال بهترین تعمیرگاه پکیج دیواری در اصفهان هستید با ما تماس بگیرید.

انواع خدمات و برند هایی که مشاورین تعمیر پکیج دیواری ایساتیس در اصفهان در مرکز بهین سرویس با عیب یابی پکیج دیواری شما را تعمیر میکنند: 

تعمیر انواع پکیج در اصفهان ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان در اصفهان ، تعمیر پکیج فرولی در اصفهان ، تعمیر پکیج دمراد در اصفهان ، تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان ، تعمیر پکیج بوش در اصفهان ، تعمیر پکیج ایمرگاس در اصفهان ، سرویس پکیج تاچی در اصفهان ،  تعمیر پکیج ناوین در اصفهان ، سرویس پکیج ایساتیس در اصفهان ، تعمیر پکیج آریستون در اصفهان ، تعمیر کولرگازی در اصفهان ، تعمیر پکیج اصفهان  ، تعمیر پکیج اصفهان ، تعمیر پکیج در اصفهان ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان اصفهان ، تعمیر پکیج اصفهان ،تعمیر پکیج ال جی اصفهان ، تعمیر پکیج ایرفو اصفهان ، تعمیر پکیج بایکان اصفهان ، تعمیر پکیج ناوین اصفهان ، تعمیر پکیج زمینی اخگر اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما اصفهان ، تعمیر پکیج دیواری گلدیران اصفهان ، تعمیر پکیج bl220 اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان bl220 اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان bn324i اصفهان ،  تعمیر پکیج بوتان calda venezia اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان cv424s اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان مدل cv424s اصفهان ،  تعمیر پکیج بوتان مدل calda venezia اصفهان ،  تعمیر پکیج eco اصفهان ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل e24ff اصفهان ، پکیج تعمیرات ecu اصفهان ، تعمیرات پکیج lg اصفهان، تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff اصفهان ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور m24ff اصفهان ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل m24cf اصفهان ،   تعمیر پکیج tachi اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان مدل روما اصفهان،  تعمیر پکیج بوتان مدل پارما اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا اصفهان ،تعمیر پکیج بوتان کالدا ونزیا اصفهان ، تعمير پكيج بوتان اصفهان ، تعمیرات پکیج ال جی اصفهان ، تعمیر پکیج دیواری ال جی اصفهان ،  تعمیر برد پکیج ال جی اصفهان ، تعمیر پکیج دیوار ی در اصفهان  ،  تعمیر پکیج بوتان در اصفهان ، نصب پکیج در اصفهان  ، سرویس پکیج اصفهان ، تعمیر پکیج اصفهان ، تعمیر پکیج بوتان اصفهان ، بهترین تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در اصفهان ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اصفهان در محل ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اصفهان ، بهترین تعمیرکار پکیج دیواری لورچ در اصفهان ، تعمیر پکیج دیواری لورچ در محل ، تعمیر پکیج دیواری لورچ در اصفهان ، تعمیر پکیج در بهارستان اصفهان ، بهترین تعمیرکار پکیج دیواری فرولی در اصفهان ، تعمیر پکیج فرولی در اصفهان در محل ، تعمیر پکیج دیواری فرولی در اصفهان ، بهترین تعمیرکار پکیج دیواری گلدیران در اصفهان ، تعمیر پکیج گلدیران در اصفهان در محل ، تعمیر پکیج دیواری گلدیران در اصفهان  ،  بهترین تعمیرکار پکیج دیواری پلار در اصفهان ، تعمیر پکیج پلار در اصفهان در محل ، تعمیر پکیج دیواری پلار در اصفهان ، بهترین تعمیرکار پکیج دیواری ایساتیس در اصفهان ، تعمیر پکیج ایساتیس در اصفهان در محل ، تعمیر پکیج دیواری ایساتیس در اصفهان ، بهترین تعمیرکار پکیج دیواری آریستون در اصفهان ، تعمیر پکیج آریستون در اصفهان در محل ، تعمیر پکیج دیواری آریستون در اصفهان  ، بهترین تعمیرگاه پکیج دیواری در اصفهان .

 
 

نظرات کاربران